Masz firmę? Nie zapomnij o grafice!
Błędem, który w szeregu przypadków popełniają właściciele firm, nawet z długoletnim stażem, jest pomijanie spraw grafiki w reklamie. Przyczyny są różnorodne, mimo to najczęstszą jest gruntowne skupienie na towarze czy działalności, w przekonaniu, że jakość to zadowalająca reklama. 
Grafika reklamowa to męcząca sztuka użytkowa, która może zapewnić ogromne korzyści. Kompetentna szata graficzna dla firmy sprawia, że wydaje się ona o wiele bardziej profesjonalna oraz porządna. Dobre i konsekwentne projekty ulotek, bannerów czy też innych reklam doskonale wpływają na postrzeganie przedsiębiorstwa, wzmacniając wrażenie należytej jakości oraz solidności. Nie bez przyczyny ogromne firmy wydają tak wielkie sumy na reklamę! Nawet zaczynając od podstaw da się mnóstwo zdziałać. Stosowne projekty logo działają cuda jeśli chodzi o wizerunek firmy. Kompetentnie zrealizowany logotyp to kapitalne narzędzie reklamowe, które w połączeniu z innymi grafikami reklamowymi tworzy to, jak na przykład zauważane jest przedsiębiorstwo przy pierwszym kontakcie z klientem. Odpowiedniej jakości kompetentna grafika reklamowa stanowi dodatkowo sporą wartość przy kontakcie z już pozyskanym klientem, gdyż w parze z modyfikowaniem wizerunku firmy może rosnąć średnia wartość zamówienia. Zmiana logotypu wyzwala wrażenie rozwoju firmy, przede wszystkim jeżeli znakomicie zrobione projekty logo nawiązują do siebie. Stali nabywcy to docenią, stąd tak topowe w reklamie sformułowanie „ulepszamy się dla Was”. 
Rola logicznej, należycie zrealizowanej grafiki reklamowej jest nie do przecenienia. To ona jest wizytówką w początkowym kontakcie z klientem, i to ona tworzy powierzchowność przedsiębiorstwa w połączeniu z artykułem.